Misses lista - helt klockren

 Seriöst, jag måste bara säga det!
 
En tjej som så klockrent förklarar hur tjejer tänker. Det är såå roligt. Har suttit uppe hela kvällen och tittat på olika klipp här och var och nu fastnade jag för några på kanal 5:s Misses lista. Det handlar iaf om Misse som bor ihop med sin kompis i Vasastan och Misse gör lite olika listor på saker som kan komma upp i livet. Några av alternativen på listan är riktigt klockrena och jag kan nästan lova dig att du känner igen dig någonstans. Jag har själv sett programmet på TV en gång och då listade hon "3 grundläggande lögner i ett förhållande". Det låter inte så kul men det var riktigt kul. ^^,

Jag länkar några av klippen. Jag kan bara inte sluta garva. Men det kanske är för att jag är trött? Vad vet jag? Klockan är ju ändå över 02.

http://misseslista.se/web/misseslista/3/-/k5videoplayer/single/42004/none - Hur man vet att man är kär

http://misseslista.se/web/misseslista/3/-/k5videoplayer/playlist-name/Misses%20lista%20106/none/ - 3 svårigheter att komma över i ett nytt förhållande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback