Linnéas check-lista, introduktion

Skolan uppifrån


Snart bär det av mot nordligare breddgrader och det finns mycket som ska fixas. Därför har jag gjort en check-lista som ska hjälpa mig en aning på vägen.

♥ Bli antagen till utbildningen jag sökt
♥ Svara ja på antagningen
♥ Hitta lägenhet
♥ Skriv under kontrakt
♥ Jobba, jobba och jobba för att få in pengar till studentkassan.
♥ Bekanta sig med stan
♥ Prata med en livs levande dalmas och förstå vad han/hon menar. Dessutom utifrån samtalet analysera om hur dalmasar är.
♥ Börja packa
♥ Packa klart
♥ FLYTTA
♥ Checka in plejset

Jag kommer säkert komma på någon mer punkt till listan och då för jag bara in den! 

Kommentarer
Postat av: Rickard

Du har glömt skriva att du ska pussa mig!

2008-07-17 @ 00:49:59
Postat av: Maria

Aww, min gamla skola i Borlänge. Hoppas du kommer att trivas i Falun. Det är mysiga städer bägge två. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback