Hur lättroad kan man va?

Barnprogrammet Hotell Kantarell


Vilken spännade fråga va? Det tycker jag iaf.

Om du träffat mig vet du säkert att jag är ganska lättroad. Eller ja, inte alltid dock, men det krävs inte mycket för att jag ska garva till. Frågan är egentligen om folk tycker jag är knäpp som garvar så lätt. Men men, den frågan hör inte hit.
 Jag tittade på barnprogram i går morse och det var verkligen rikigt kul. Hotell Kantarell på barnkanalen tror jag att det var och det var riktigt komiskt. Seriöst, de där karaktärerna sa ju hur roliga saker som helst! Det var säkert inte meningen att vara roligt men det var det!
 Jag förstår att du inte kan sätta dig in i detta för du måste ju ha sett för att förstå. Men om jag skulle visa dig avsnittet som jag såg skulle du säkert säga: "Jaha, och vad var det med det här då?". För det är just det som är själva kruxet. Jag har ruskigt konstig humor. Och är riktigt lättroad. Men enligt min åsikt tycker jag det är bra för då kanske jag har roligt mer än jag har tråkigt och det tycker jag är positivt. Så det så! Folk får tycka att jag är knäpp =D

Jippiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback