Idéer är bara bra i huvudet

"När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man ibland att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är helt annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på." Citat av Nalle Puh

Precis så känner jag inför det mesta jag gör just nu. Kan ju låta ganska komiskt men det kan ju bli aningen irriterande. Som till exempel ska vi göra en individuell övning då vi ska visa att vi kan boka utrustning, filma, redigera och redovisa själva.
 När jag kom på en idé till detta för mig själv tyckte jag att den var toppenbra. Nu börjar jag inse att det kanske inte alls var så bra. Och jag måste nog fundera ut nått nytt. Suck.
 Men det kan också bottna i min osäkerhet. Måste tro på mig själv mer kanske. Hoppas det löser sig iaf.

Ha det bäst!
Du är speciell! Du är en av få människor som läser denna blogg. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag läser den också!



Jag vet hur det känns att vara osäker.. tro det eller ej men att misslyckas är inte så farligt som man kan tro. Kanske låter lite klychigt men så länge man gör sitt bästa ska man vara otroligt stolt. Med erfarenhet kan man göra bättre men det är ju som sagt med erfarenhet, det tar tid. Man lär sig och man utvecklas, mer än så kan man inte begära.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback