Jag har upptäckt en ny värld!

Så kan man ju se det. Om man överdriver något sjukt mycket.

Det var nämnligen så här. Jag var och handlade i går och jag går alltid samma varv men blir precis lika frustrerad över att man måste gå fram och tillbaka för att hitta saker och för att inte missa något. Det finns en del i butiken som jag aldrig går till, för jag tänker att det inte finns något där. Men igår hände något stort. Jag tittade på tacohyllan och sedan mot området jag aldrig besöker. Och det är ju där köttdisken är! Vad jag har letat..?! Tänkt att man har undvikit den delen av buktiken i två månader. Och nu så såg jag det från ett helt annat perspektiv. Jag säger bara: Det sker stora under i denna värld! Så stora att jag bestämmer mig för att blogga om det till och med. Så hela världen kan ta vara på denna världsnyhet (iaf de som kan svenska).

Jag måste bara säga att jag känner mig genast bättre när jag fått släppa lös på en så här bra grej.
Jippi jihoo

Här är den stora köttdisken på hemköp <--- Här är den

Tjenamors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback