Vad ska man göra utan grannar?

Detta inlägg är en ära till mina kära grannar! Visst är grannar underbara?
 
Förra inlägget skrev jag om att jag inte vågar sjunga för att det hörs ut. Och jag stänger av musiken när det börjar bli sent. Men vilken tur att jag har mina grannar då! För när jag stänger av musiken så sätter de på musiken! Jättefyndigt! Och dessutom, det bästa av allt är när någon (tror det är under mig)  studsar en basketboll med jämna mellanrum. Ljudet från en boll som studsar  till och från marken är ju helt underbart när man ska sova! Då tänker jag: "pust, vilken tur att jag har mina grannar alltså!" Jag vet ju inte om jag hade klarat mig utan dem alltså! Och sen har de ju en sån underbar musiksmak också. Man hör dessa gälla röster så bra. Helt fantastiskt! Men det bästa av allt är att höra när det skriker till varandra istället för att prata. Jag vill ju så gärna kunna ta del av deras samtal. Speciellt gärna när jag lutar huvudet mot kudden för att sova.
 Dessutom så älskar jag att ha huvudvärk av allt detta. Vad mer kan man be om? Jag är bara så glad att jag fått dessa grannar! Och funderar inte en sekund att flytta från Britsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback