Firade med joggingrunda

Så här efter nästan sex veckor börjar jag känna mig frisk. Inte helt återställd men nära till frisk i alla fall. Och jag kunde verkligen inte hålla mig...! Jag var tvungen att ta en joggingrunda och det var underbart! Det var så soligt och jag sprang runt en sjö här i Falun. Jag log hela rundan och kände vinden mot mina kinder. När jag kände en stark motvind njöt jag! Det var så skönt att få kämpa lite extra med vinden mot sig. Underbart! Jag längtar redan till nästa runda! =)

Och nu några timmar senare har jag tagit en favorit i repris. Blev så sugen på en till runda så jag stack iväg igen..

Kommentarer
Postat av: Rille

Du har blivit galen din galning ;)

2009-04-06 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback