Min hunger går inte över!

Hej! Jag är hungrig!

Det är något sjukt. Imorse sov jag ut ordentligt. Gick upp och sprang ett varv runt sjön, duschade och drog till skolan till Student-TV-mötet. Och åt lunch samtidigt. En kvart efter att jag ätit upp min mat blev jag hungrig. Riktigt hungrig. Mängden mat i min matlåda är densamma som tidigare och jag brukar bli proppmätt. Jag åt mer och sen fortsatte jag att äta på rasten. När jag kom hem tog jag ett par mackor som mellanmål. Och en stund senare åt jag mer. Nu bara vräker jag i mig en tallrik gröt. Hmm..? Hungrig hungrig. Jag fattar ingenting

Kommentarer
Postat av: Rille

Du har väll i större utsträckning börjat springa och träna.. då blir kroppen hungrig :)

2009-04-22 @ 12:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback