Äckliga morgon - försvinn!

Känner du igen dig? Känslan av att vara så trött att ögonen klibbar ihop sig och du är helt slut i kroppen. Den enda tanken som går att tänka är: "somna om, GENAST". Något inom dig gör ändå att du försöker öppna ögonen och det liksom svider till när du äntligen lyckats kisa lite. Du försöker bortförklara dig med att det inte verkar som om att det är meningen att du ska gå upp nu..Men inte hjälper inte. I denna stund som bara är till besvär ska du se din största fiende i vitögat. Du MÅSTE stiga upp! I den stunden finns inget värre!

trött linnea
Så där känner jag ungefär varje morgon när jag ska upp tidigt för att jobba. Jag har inget mot jobbet i sig. Jag vill jobba! Det kan faktiskt vara väldigt trevligt mellan varven. Det är bara den förskräckliga ansträngningen att gå upp tidigt som förstör. När jag vaknade i morse nästan skrek jag ut "SKIIT också, det är morgon!" Så börjar min dag...


(Bilden visar hur jag ser ut när jag gått upp oacceptebelt tidigt och försöker se normal ut. Kanske så jag ser ut på mornarna på jobbet? :O :| )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback