Är han ett pucko?!?

Såg en intressant grej när jag gick från badhuset i tisdags. En man, säkert pappa till den stora barnakaran som yrade omkring runt honom, hade en tröja det stod "pucko" på. Ni vet drycken pucko...Men jag började bara undra lite. Varför vill han ha en tröja det står pucko på? Om vi inte kunde fatta att han är ett pucko så skulle vi väl märka det förr eller senare puckobänkoändå? Och varför skulle vi behöva veta att han är ett pucko? Är det i förebyggande syfte?
   Nåväl, en sponsor-T-shirt och alla vet att det är drycken som det syftas på. Men jag kunde ändå inte låta bli att analysera hans tröjval. Det är intressant det där =P.

En liten avstickare: Läste mig även till informationen att istället för att säga att de vill ha en Pucko i kiosken i Göteborg så säger de att de vill ha en stockholmare...hmmm. Kan ju tolkas lite olika. De är bra tokiga där borta på baksidan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback