Städat mig till år 1997

Har hållt på att städa en hel del nu på sommaren. Mycket har jag kunnat slänga och det är riktigt skönt att bli av med allt skräp jag samlat på mig. Samtidigt är det ganska kul när man hittar saker man skrivit när man varit liten. Kollade igenom min "mina vänner-bok" och hittade en hel del rolig läsning. Där fick ens vänner svara på frågor och skriva en presentation om sig själva. Den boken skrevs 1997-1999, alltså tio år sedan. Det är kul att se hur saker och ting förändrats med åren. En gång skrev jag även 2004 för att uppdatera min egen presentation och se hur det förändrats. Jag kanske ska skriva i den nu igen?

 Bilden visar vad jag skrev den 25 mars 1998
mina vännerboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback