Markus "starta-windows-instruktioner"


Ännu fler saker jag hittat vid städning är detta:

markusI en hög papperslappar fanns ett "överraskande" budskap..
 
Bland en hög med tomma papperslappar fann jag en lapp där det stod "Dumma Markus". Antagligen ville inte min bror hjälpa mig med det jag ville och så skrev jag det där. Jag har ingen aning faktiskt. Jag hade heller ingen aning om vilken effekt en lapp jag endast visat för mig själv skulle ha i den situationen. Känns inte som om att jag kunde välta berg med den där lappen direkt =P. Det kanske bara kändes bra att skriva så då?
   Det är intressant att jag även använt olika färger när jag skrivit. Jag kan bara inte komma på när jag skrivit det. Hur mycktet jag än tänker efter =P.

starta
En annan lapp jag också hittat är markus beskrivning om hur man ska göra för att starta Windows på mammas stationära dator. Han har hållit på och installerat saker och avinstallerat att datorn är helt knäpp. Därför om man vill köra windows måste göra på ett speciellt sätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback