Liknande hårproblem som gubbarna?


I lördags kom jag på mig själv! Ni vet gubbar som börjat tappa hår och för att dölja detta skeende kammar över reserande hår på flinten? (Mest intressant är det när de endast kammat över några få mycket svarta hårstrån.)
   Jag kom i alla fall på mig själv att göra detsamma! Inte för att jag börjat tappa hår och så men jag stör mig något fruktansvärt på min mittbena. Så jag kammar liksom över den hela tiden. Mycket irriterande.

  
uschNåväl. Jag måste verkligen klippa mig i sommar men då står jag inför samma problem som jag stått inför de närmsta 2 åren (orkar inte räkna exakt). Jag vet hur jag vill ha min frisyr men frisörerna har en viss tendens att inte förstå mig. Jag kanske förklarar dåligt eller något men när jag förklarade för Maria verkarde hon förstå. Hmm. Jag hade i alla fall en bild på den "perfekta" frisyren och när jag lämnade över lappen till frisören fick jag exakt den frisyren också. Jag blev för första gången hos frissan, nöjd! Men så klart blev lappen kvar där. Tänk om jag då visste hur den lilla detaljen skulle påverka mig. Jag letar och letar efter bilder men hittar inte någon som liknar den. Hmm. Jag har heller ingen bild på mig i den frisyren.
   Jag har i alla fall tänkt klippa mig nu under sommaren så i fall det skulle bli helt galet konstigt eller fult så behöver i alla fall inte hela skolan se det =P. Smart va?  ^^,

Bilden visar ett tydligt exempel på den besvärliga mittbenan. Observera att bilden inte är från igår =p utan förrgår.


Tipsa gärna om ni vet någon bra frisör i Södertälje, Stockholm eller Falun...!

=D

Kommentarer
Postat av: alnishh

Du kan gå till han som va med i den rätte för rosing. kan tipsa om honom för såg att han kan klippa på tv. han e ju känd nu oxå så då får du en kändisfrilla!

2009-06-15 @ 16:31:01
Postat av: Josefine

Jag går till Gittasalongen här i Södertälje och har alltid blivit nöjd. Det ligger dörren brevid där Indiska låg förut, och två trappor upp.

2009-06-15 @ 18:38:46
Postat av: Craxyknas

Har du provat Lotta i Pershagen? Älskar henne :D

Postat av: Anonym

Jag hade samma problem som du, gick till hur många som helst utan att bli nöjd. Nu går jag hos en som heter Alexandra och jobbar på Thorbergs (tror jag det heter) i Järna. dock lite dyrare, men värt varenda krona och dessutom tiden det tar att komma dit! Testa! =)

2009-06-17 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback