Midsommar och flytt i Dalarna

Hej på er!

Nu har jag kommit fram till när jag ska flytta. Det blir antagligen midsommarhelgen, om det inte visar sig att jag får mycket jobb den helgen. Så midssommar i Falun alltså. Men jag har inget mot att sitta i en betongklump på midsommar, känner väl inte att det är någon speciell högtid egentligen. Man kan ju grilla och äta god mat och dryck med kompisarna någon annan dag också ju.


Egentligen har jag inte så mycket att skriva nu känner jag men jag ville skriva...hmm..Måste komma på något bättre att skriva till nästa gång tror jag xD

Kommentarer
Postat av: Phibe

Lycka till med flytten! :) kom över en sväng till Gävle om ni tröttnar på flyttkartonger o sånt! :P

2009-06-07 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback