Opponering av B-uppsats

Nu har jag haft opponering på min B-uppsats. Vi var sex personer i gruppen, alla gick i andra bildklassen som går en termin före oss och sen jag.

CampusJag trodde att jag skulle bli lättad efter opponeringen och känna att jag äntligen kan andas ut men det känns inget vidare faktiskt. Alla fick rest att göra och har en vecka på sig. Jag ska strukturera om texten och skriva lite mer om yrkessociologi. Jag känner mig bara helt slut och har ingen ork kvar. Jag vet att jag nu måste ta tag i det här och kämpa på för det är ju bara en vecka kvar men jag är helt slut, både fysiskt och psykiskt.
  Och nu måste jag packa och städa för jag flyttar ju sen också. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kämpa på tjejen! Sen får du ett långt och härligt sommarlov :)

2009-06-03 @ 14:44:25
Postat av: Rille

You can do it!

2009-06-03 @ 15:52:18
Postat av: Philip

Var thorbjörn hårda mot er? :/ Kör på, du har ju så lite kvar! :)

2009-06-04 @ 12:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback