"Slutgiltig" resa

Hej och god morgon!

Ifall ni undrar varför jag är uppe sååå otroligt tidigt beror det inte på att jag blivit knäpp utan att de började borra vääldigt mycket i rummet under. Redan vid 8. Jätteirriterande och nej, inga öronproppar hjälper mot det där. Säkerligen inte ens hörselkåpor.

dalahästishIdag rör jag mig mot sydligare breddgrader och min packning är större än någonsinn. Ska bli väldigt intressant att få med sig alla grejer på tågen.
   Jag kommer i alla fall till Södertälje Syd 16.11, då blir det att smått rusa hemåt för att göra sig i ordning för Cillas studentmottagning. Det ska bli jättekul! =D

Jag sov även sista natten på hemska Britsen idag. Jag har liksom inte hunnit reflektera så mycket över det tidigare eftersom vi haft så mycket annat att tänka på hela tiden. Men nu har jag förstått hur det är. Och det är sjukt skönt! Ska bli spännande att flytta till ett nytt ställe som jag ska få kalla "hem". Dock vet jag inte exakt när jag flyttar eftersom jag inte får tag på han som bor i lägenheten nu. Han sa att de skulle flytta i juni någon gång. Senast blir i alla fall att jag flyttar 1 juli.

Nu är jag väldigt hungrig och då blir jag väldigt irriterad och då borde jag inte komma i närheten av någon så jag slutar skriva nu. Bajjj

Kommentarer
Postat av: poffe

du är för rolig du!

2009-06-04 @ 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback