En kvart kvar som tonåring!

Nu sitter jag här och njuter av min sista kvart som tonåring! Lyssnar på tATo på hotellrummet och känner hur mina fötter stinker. På msn skriver några sköjare och det är najs. Nu kommer det bara gå utför. Jag håller på att bli gammal. Eller äsch inte så farligt men det är just den här åldern man vill ha kvar länge. Varje år man fyller år framöver kommer man ju säga att man fyller 20. Eller nja jag vet inte. Mamma fyller fortfarande 24 år varje gång hon fyller (hon har gjord det sen hon fyllde 42 för övrig, men nämn inget om det till henne). Jag kommer ju snart gå om henne! 

Men när jag blir gammal kommer jag minnas den här stunden. Då jag väääääldigt ung satt och oroade mig för att bli gammal. Vad är 20 så fjuttiga år när/om jag blir 70?

fyller 13Imorgon väntas fest i alla fall. Då grabbarna ska ta ut mig på en runda. Får se hur de slutar då. Men de har lovat att jag ska komma hem till hotellet. =P


Bilden är från när jag fyllde tonåring, 13 hela år!! Fett najs =P

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Linnéa G

HA! Stort grattis på födelsedagen tjejen, hoppas att du har det toppen!

2009-05-21 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback