Flängbruden

Ja, rubriken är inspirerad av Maria som tyckte benämningen passade bra på mig. Den här månaden reser jag runt lite hur som helst. Han nog aldrig åkt tåg så här mycket på en månad. Och då har jag dessutom åkt 270 mil bil =P.

Den 15 maj bilade jag ner till Tyskland för att vara med på en TV-produktion av tennis. Vi kom fram den 16:e på eftermiddagen. Den 23 maj på eftermiddagen åkte vi till Puttgarden och bodde på hotell där och på morgonen tog färjan över till Danmark för att senare åka över till Sverige. När vi ändå var så långt söder i landet åkte vi förbi Halmstad och jag hälsade på Cissan som bor där. Det var väldigt trevligt! =) Hem till Pershagen kom jag klockan 23. Då åt jag tårta med mamma och pappa.

dalahästishNu är det den 26:e ...tror jag. Och jag är på väg till Falun. Allt för att jag ska ha seminarie imorgon i skolan klockan 10-12. Sen är det bara att springa till tåget (ska bli intressant). Tåget går klockan 12.36 till Stockholm. Och är där 15.16. Då ska jag på diplomering eftersom min bror tagit examen. Det ska bli trevligt. Kommer sova över hos min bror och slipper åka till Södertälje. Så på torsdag morgon klockan 8.55 går mitt tåg från Stockholm till Falun. Sen är jag i Falun i nästan en hel vecka!! Åker troligtvis hem den 3:e =P.

Det ska bli intressant hur vida mitt tålamod håller. Men jag har ju min ”hjärna”!! (För er som inte vet har jag en ”gummihjärna” som jag sitter och klämmer på när jag blir rastlös. Väldigt effektivt på föreläsningar).

Hej på er!
Snart kommer ett nytt inlägg om när jag röstade och blev tillsagd att jag inte kan bo i Falun om jag inte kan historien om falukorven :p

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Jag älskar att flänga runt så här! Hoppas du njuter och har det underbart bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback