"Åh, är han bra på å kyssas daaaaaaaaaaah?!"

Reklam i all ära. Jag vet inte om det finns något som stör mig så mycket som irriterande och töntig reklam. Då menar jag reklam som överdriver eller "för-töntigar" ett senario.
 Jag hade tänkt nämna ett lysande exempel på detta men sitter just nu samtidigt och lyssnar på radioreklam. Och jag tror den "genren" är värst. Eftersom vi inte har de underbara rörliga bilderna måste även rösterna ta på sig skådespelarrollen. Det kan bara bli katastrof.

En reklam (finns otroligt många fler) som jag stör mig enormt mycket på är för SB12, för att få bra andedräkt:
 Två tjejer står och pratar om en kille och ena tjejen blåser på den andra och andedräkten blir godkänd eftersom hon självklart använt SB12. Senare bryder kompisen ut med världens fjortisröst "Åhh va han bra på å kyssas daaahhh......?!?!?!." Och så instämmer de i det mest flickaktiga "ahhhhhhhh iiiiiiiiiiiihhhhhhhhhh" och hoppar upp och ner. Nä, någonstans får det vara nog. Det känns så överdriver och jobbigt att bara titta på det. Men det kanske bara jag som blundar när detta kommer och är tråkig som inte hoppar omkring så där? Jag vet inte. Brukar man säga så där eller? Nu får ni rätta mig om jag trampat på några tår eller har helt fel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback