Konsten att sätta upp en rolig skylt

Måste bara lägga upp en klockren tvättstugeskylt. Tyvärr fotade jag aldrig det svar som den som satt upp skylten fick. Texten var totalt obegriplig. Inte det att han/hon skrev fult utan det var mest massa ord efter varandra som inte hade något som helst sammanhang. (Någonting om att de skulle mötas någon torsdag och prata, eller nått) Aja.
rim
Nu kom jag på att jag faktiskt har en ännu roligare skylt nere i tvättstugan att ta kort på. Det är den information bovärden hängt upp. Det han försöker göra är att skriva på engelska men det blir bara fel.. :p Det roligaste är när han skriver att när man tvättat blir inte tvätten ren. Men jag får ta kort på det, kommer inte ihåg alla detaljer.

Kommentarer
Postat av: Ellie

hihi, arga lappar ftw!:P

2011-02-03 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback